Qui som?

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) és l’entitat sense ànim de lucre que agrupa les famílies de l’escola que, de manera voluntària, destinem part del nostre temps a tasques de l’Associació.

L’AFA som part de la comunitat educativa i som el principal interlocutor entre l’escola i les famílies.

Núria Llamas
Núria LlamasTresorera
Martín Ruiz
Martín RuizPresident
Maria Pavón
Maria PavónVicepresidenta
Zaray Figueroa
Zaray FigueroaSecretària

Vocals

Anahí Muñoz, Virginia García, Isabel Marín, Esther Santos, Noelia Campanario, Elisabet Ramos, Ángel Fernández, Iccram Gaddour i Verónica Ferruz

Què fem?

El nostre objectiu principal és el de contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament a l’escola a través del diàleg i la col·laboració entre els diversos sectors de la comunitat educativa.

Estem implicats en el procés educatiu i vetllem per la bona convivència a l’escola.

Com ens organitzem?

L’AFA està formada per totes les famílies que anualment contribueixen amb la quota de soci. No obstant això, està organitzada per la junta (presidenta, vicepresident, secretaria i tresorer), vocals i els membres que formen part de les comissions.

Les comissions consisteixen en grups de treball encarregats de diferents aspectes de l’associació.

Es realitzen assemblees un cop al mes (presencialment o telemàticament) i a més a més la presidència es troba també un cop al mes amb l’Equip Directiu de l’Escola.

Com ens financiem?

L’AFA ens financem principalment per les quotes de les famílies que en formem part. Aquesta quota és de 30 € anuals, i el seu pagament es pot fer efectiu a través de l’aplicatiu TPVEscola.

A més a més, l’AFA també es finança a partir d’altres accions com un cànon del menjador i les activitats extraescolars, venda de números de loteria, venda de samarretes, subvencions, etc.

Per què és important fer-se soci/a?

L’AFA és una part important de l’escola. Gestiona, finança i promou una sèrie d’activitats i accions per a contribuir a la millora de la qualitat del centre tant pel que fa al projecte escolar com a les instal·lacions. Aquesta gestió té una gran repercussió en tots els alumnes. Coordina el servei de menjador i acollida, tramita les subvencions amb l’ajuntament, col·labora en diverses festes, organitza les activitats extraescolars, inverteix en material per l’escola (taules, cadires, material esportiu…), distribueix la roba esportiva…

El suport de totes les famílies és fonamental perquè l’associació sigui més sòlida i participativa.

Us convidem a participar, tenir un paper actiu en el projecte educatiu de l’escola i conèixer de prop què fan els nostres fills i filles: entre tots ho fem possible.

L’import de la quota és de 30 € per família i es renova anualment. Aquests diners es destinen íntegrament a gestionar, finançar i promoure totes les activitats i serveis que oferim.

No li doneu més voltes! Fem una escola millor pels nostres fills i filles, fem família!

Què cal fer?

Accediu al vostre espai del servei de TPV de l’escola Mestres Montaña i feu el pagament de la quota que us surt reflectit a l’apartat de pagaments. Podeu fer-ho des d’internet a TPVEscola. També disposen d’una app, que us podeu descarregar des del vostre dispositiu mòbil.

Recordeu que tindreu descomptes aplicats a qualsevol servei gestionat per l’associació (acollida, extraescolars…) o per fer la comanda de la roba esportiva.

Entreu a www.afamestresm.cat i seguiu-nos a Instagram per estar informats.